Kuru meyveli parfe...

hazir yazda gelmeye hazirlanirken soyleeee pratik  nefis soguk bir pastaya nedersinizz? ;))
-2 poset krem santi
-2 su bardagi soguk sut (ben 500 gr'lik likit kremayla yaptim uzerine santi tozunu dokup cirptim)
-1 paket 200 gr lik biskuvi
-3 yemek kasigi damla cikolata (istege bagli)
-istenilen kuru meyveler ben incir,erik, kayisi ve muz kurusu koydum.Karar sizin ister sadece cikolata ve biskuviyle yada istenilen farkli yemislerlede super olur bol kalorili ama saglikli nefis bir tatli .
Yapim asamasi cok basit santiler kivamini alana kadar sutle cirpilir arkasindan ince dogradigimiz meyveler ve elimizle kirdigimiz biskuviler ekleyip karistirin herhangi bir kek kalibina koyup donduruca atalim bir gece yada 4-5 saat dinlendirdikten sonra dondurucudan cikarip buzdolabinda 1 saat dinlendirem ve afiyett olsunn ;)

Yorumlar

Dilekhaniminmutfagi dedi ki…
sunum harika ellerinize sağlık banada beklerim:)
kalpkurabiye dedi ki…
canım nasılsınn:)
çoktandır uğramadım sana :)
maşallah parfe süper görünüyor..
ellerine sağlık..
sevgile.r.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Firinda tepsi kebabi