PORTAKALLI ELMALI KEK!!!


NUNU'dan nefis bir lezzet biz cok begendik sizde isterseniz buyrun tarife:))

Malzemeler:3 yumurta
1 s.b seker
1 turk kahve fincani sivi yag
1 turk kahve fincani sut
2 s.b un
1 portakal suyu ve rendelenmis kabugu
1 paket k.tozu
2 orta boy elma

***Hepsini sirasiyla cirpin.yaglanmis kelepceli kaliba dokup uzerine dilimlenmis elmalari yerlestirin 180 derecelik isitilmis firinda pisirin.Pistikten sonra uzerine bal veya portakal receli surebilirsiniz(ben uzerine sekerli su surdum;)

afiyet olsun...

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Öyle güzel görünüyor ki lezzetinden hiç şüphem yok.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.
Çok leziz görünüyor canım

Ellerine sağlık

Sevgiler
Saglıklımutfak dedi ki…
iştah açıcı ellerine sağlık canım
nesrin dedi ki…
Ellerinize saglik. Sevgiler...
hanife dedi ki…
ellerine sağlık ablacım bu arada çok özletiyorsun kendini sevgiler
kalpkurabiye dedi ki…
canımm nasılsınız?
çocuklar da sen dd iyisiniz inşallah..
özletiyorsun kendini amma iyi ol buda yeter bizlere:)
kek de nefis:)
Zaten Nuray ablanın tarifleri bir harika:)
Limon çiçekleri dedi ki…
Şimdi bu güzelliğin kokusuda ne muhteşemdir.Ellerinize sağlık.enfes görünüyor..
Unknown dedi ki…
Nerledesin kiz sen?, :)) uzun zaman oldu. Iyiki geldin:) Hemde muhtesem bir tarifle !! Aksam aksam canim çekti vallah. Ellerine saglik canim
tatlım ellerine sağlık :)
harika görünüyor grçektende.
bizlerde okadar seviyoruz ki...
Baharcicegi dedi ki…
Bende dün yaptim ama portakal suyu yok bir dahakine tarifinle yapacagim cünki portaklin aromasini cok seviyorum pastada kekde
ellerine saglik canim
Unknown dedi ki…
çok güzel görünüyor ellerine sağlık
Fatoş Öztürk dedi ki…
Portakalı elmalı kek nefis görünüyor.Mutlaka tadıda nefis olmuştur ellerine sağlık.Sevgiler...
karamel mutfak dedi ki…
tatlim goruntusu lezzet garantisi olmus bunun.ellerine emegine saglik sevgiler.
aslı dedi ki…
Çok iştah açıcı gözüküyor.
Hem elma hem portakal nefis olmuştur.
Ellerinize sağlık.
Adsız dedi ki…
Ben demedim çok güzeldi.ellerinizi saglik
Unknown dedi ki…
Denedim çok güzel oldu ellerinize sağlık
Unknown dedi ki…
Denedim çok güzel oldu ellerinize sağlık
Unknown dedi ki…
Denedim çok güzel oldu ellerinize sağlık

Bu blogdaki popüler yayınlar

Firinda tepsi kebabi