MASCARPONE KREMALI KEMALPASALI KUP!!!


Arkadaslar buralar oyle sicakki yakip kavuruyor.. gec kalinmis sicaklar aslinda bizimkisi olsun yinede Allah'ima bin sukur hic gunes goremeyecegimizi dusunmeye baslamistik neredeyse.. okadar sert kis gecirdikki yazida hakettik;))
Neyse bu sicak gunlerde pekde guzel gitti bu tatli..oturduk arkadaslarla yedik;)belki boyle bir tatli vardir yada buna benzer ama ben kendim dogaclama yaptim bu kuplari gercekten tadilmaya degerde olduu...

tarifimize gelince coook basit...

Malzemeler:
*1 kutu mascarpone(250 gr)
*75 gr seker
*3 yumurta
*kemal pasa tatlisi(yapacaginiz kup sayisi kadar)+istenilen olcude seker ve su..
*1 paket istenilen jole turu(ben visneli kullandim)

Yapilisi: ilk olarak kemalpasa tatlilarimizin miktari az oldugu icin herkes kendi agiz tadina gore az seker ve suda hazirladiktan sonra sogumaya birakalim...
 Yumurtalarimizin beyazlarini ve sarilarini ayiralim sarilarinin uzerlerine sekeri ekleyip iyice cirpalim krema kivamina gelene kadar... ardindan mascarponu ekleyip bir iki dakika daha cirpalim..Ayirdigimiz beyazlarin uzerine bir fiske tuz ilave ederek kar haline gelene kadar cirpiyoruz ve mascarpone karisimina ekliyoruz bu asamada yavas yavas birbirine yediriyoruz(tramisu kremasinin aynisi)

ve kuplarimizi yariya kadar krema koyup uzerlerine birer tane kemalpasa tatlimizdan koyuyoruz tekrar krema dokuyoruz uzerlerinde jole payi birakiyoruz..en son olarakta 1 paket joleyi uzerindeki hazirlama sekline gore hazirlayip kuplarin uzerine dolduruyoruz ve kuplarimizi buzdolabina kaldiriyoruz istenildiginde buz gibi yenmeye hazirr!!!

afiyet olsun

Yorumlar

Fuat Gencal dedi ki…
Ellerinize sağlık. Çok şık ve leziz bir görüntüsü var.

Saygılar.
Canım ;
harıka görünüyor ..ellerıne sağlık afıyetler olsun bereketi ile..

Sevgiler..
BirSen dedi ki…
Görüntü cok güzel! =) Ellerine saglik canim...
Gizemli Tatlar dedi ki…
Bu ne güzel görüntüdür böyle, insanın baktıkça bakası geliyor.Ellerine sağlık...
Unknown dedi ki…
Canım hayırlı cumalar ellerine sağ
lık harika bir tatlı olmuş öpüyorum
mutfaktakizaman dedi ki…
fuat bey,sevilcim,birsencigim,gizemli tatlarr ve deryaa ablacigimm cooook tesekkur ederimm ayrica beni unutmadiginiz icinde:))
Canım nasıl güzel bir tarif bu böyle...
Mascarpone peynirine bayılıırm. Lezzetini hayal edebiliyorum.
Ellerine sağlık canım
sevgiler
hayat dedi ki…
Muhteşem bir görüntü,ellerine sağlık canım.
Sevgiyle kal...
keskinli dedi ki…
gercektende kavruluyoruz iyi gider su sicak günlerde ellerine saglik canim sevgiler...
tub@ dedi ki…
ellerine sağlık hurişim:)

nasılsın(ız) demem lazım minik oğluşun iyidir inşallah:)

öpüyorum, Antalya'da öyle sıcak ki..

sevgiler birtanem :)
Baharcicegi dedi ki…
iki hafta soguktan kazak giyiyorduk simdi yaniyoruz
bu sicaklarda nefis kuplardan aliyorum sunum cok hos olmus eline saglik canim
Mimosa Café dedi ki…
kesinlikle siradisi bir tarif olmus. cok da lezzetli gorunuyor. sevgiler.
ellerinize saglik guzel gorunuyor
"Zeynep" dedi ki…
harika görünüyor, tariflerinizi çok beğeniyorum, yorumları ancak yazabildim...
kemalpaşayla muhallebi tadı uyumlu oldu mu? denemek isterim :)
mutfaktakizaman dedi ki…
Zeynep'cigim guzel yorumun icin cok tesekkur ederim insan nasil bakarsa oyle gorurmus:)

kemalpasali kup larda cok guzel oldular desem abartmis olmam:))yiyenler cok begendi canim denemeni tavsiye ederim denersende iyi veya kotu fikrini yazarsanda cok memnun olurum:)

sevgilerimle..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Firinda tepsi kebabi