KÖSTEBEK PASTACIKLAR....


Merhaba arkadaslar atistirmalik cokk lezzetli pastaciklar ikram edeyim size istemezmisiniz??:))buyrunnnn;))
tarif sevgili emelinmutfagina ait... tesekkurlerr:))

** keki(normal firin tepsisi icin )

 - 4 tane yumurta,
 - 1,5 su bardağı şeker,
 - 2 çay bardağı süt (en küçük boy bardak),
 - 1 çay bardağı sıvı yağ,
 - 3-4 çorba kaşığı kakao,
 - 1 paket kabartma tozu(biraz fazla kabariyor yarisini ekleyin derim:)
 - 1 paket vaninilin,
 - Aldığı kadar un yaklaşık 3 su bardağı (koyu tahin kıvamında olacak)


Kreması için:
  • 2 su bardağı süt,
  • 2 çorba kaşığı un,
  • 4 çorba kaşığı şeker
  • 1 çorba kaşığı pirinç unu,
  • 1 çorba kaşığı nişasta ,
  • 1 paket vanilya,
  • 1 paket krem şanti + 1 su bardağı süt


    *Keki için malzemeleri çırpın ve firin tepsisine yağlı kağıt koyup  kek harcını üzerine yayın. 175 derecelik fırında keki pişirip ılımaya bırakın.Su bardağı yardımı ile yuvarlaklar çıkartın.(ben yuvarlak kurabiye aparati kullandim)yaklasik 14 tane cikiyor...


  • Diğer taraftan süte; unu, pirinç ununu, nisaştayı, şekeri koyup muhallebi kıvamı gibi krema hazırlayın. En son vanilini ekleyip ocağı kapatın ve mikserle 10 dakika kadar çırpın.


  •  Krem şantiyi pakette ki süt miktarı ile çırpın. Ilıyan kremaya keram şantiyi karıştırıp  ikisi iyice özleşip pürüssüz olana kadar çırpın.
Yuvarlak keklerin üzerine kaşıkla yada sıkma torbası yardımı ile kremayı sürün.

Yuvarlaklardan arta kalan keki robatton çekin. Arzu ederseniz kremanın içine 3-4 adet fındık batırın(ben kullanmadim) ve robatton çektiğiniz kek kırıntılarını üzerlerine dökün. Bu işlemi yaparken elinizle hafif hafif bastırarak kırıntıların kremaya yapışmasını ve o bombeli görüntüyü sağlayın. 

Mini köstebek pastalarınızı en az 3-4 saat buzdolabında beklettikten sonra afiyetle yiyebilirsiniz :)


  • gercekten cok pratik ve nefiss!!

Yorumlar

Canan Demirbağ dedi ki…
Pastalar çok hoş gözüküyor.Elinize sağlık,sevgiler...
lavantalimon dedi ki…
ellerine sağlık nefis görünüyor ben büyük boy yapardım :) epey oldu yapmayalı..
blogunu açınca kocaman reklem kapatıyor ben de aynı sorun vardı sayaçı sildim gitti :))
emelce yemek dedi ki…
ellerine saglik cok guzel olmuslar
Baharcicegi dedi ki…
uzun zaman sonra senden yorum almak sevindirdi beni,yogunsun biliyorum bebekle ilgileniyorsun
ellerine saglik canim bende yapmistim lezzetini bildigim icin nefis olduguna eminim