KEREViZ CORBASIII



Kereviz seven sevmeyen herkes buyursunnnn!!!

sevmeyende diyorum cunku hic kokusu belli olmuyor inaninnn;))


MALZEMELER


  • 1 kucuk kereviz(benimki buyuktu yarisini kullandim)

  • 2 orta boy patates

  • 1 domates

  • 1 orta boy sogan

  • 2 adet sivri biber

  • 2_3dal maydanoz

  • 2 yemek kasigi salca,sivi yag

YAPILISI


Kereviz ve patatasimizi rendeleyelim,bir tencereye sivi yagimizi koyup iri iri dogradigimiz soganlarimizi kavuralim arkasindan yemeklik dogradigimiz biber ve domatesleride ilave ettikten sonra salcamizi ilave edelim az biraz karistirdiktan sonra arkasindan patateslerimizi,kerevizlerimizi ve maydanozumuzu ilave edip biraz kavuralim kavrulan malzememizin uzerine suyunuda ilave ettikten sonra 1 adet et veya tavuk bulyon koyalim tuzunuda koyduktan sonra pismeye birakalim pistikten sonra el mikserinden gecirip limon esliginde servis yapalim.

Yorumlar

Baharcicegi dedi ki…
kerevizin saltasini yapmistim ,corbasini hic yemedim.Görüntüsü enfes olmus deneyecegim cok güzel görünüyor eline saglik canim
made in funda dedi ki…
nefis olmuş.hemen bir tabak alıyorum...
ufuk çizgisi dedi ki…
severim ama çorbasını hiç içmedim.:) elinize sağlık